Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 september 2017, 18:01
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi Mendy,

Webdesign is prima zelf te leren dmv zelfstudie en door het simpelweg gewoon te doen; genoeg tutorials op internet te vinden.

Zelf heb ik ooit eens de Grafisch Vormgeven/DTP gedaan op het Grafisch Lyceum en dit was niet echt slim omdat de grafische sector op zijn gat ligt en alle orders/opdrachten worden tegenwoordig opgesnoept door bedrijven zoals vistaprint/drukwerkdeal wat gewoon ordinaire sales-teams zijn tussen klant en een handjevol drukkerijen waarmee ze samenwerken. Dankzij hun moch ik vaak genoeg lekker in een fabriek werken omdat er geen grafische vacatures waren, tegen minimum loon voor uitzendbureaus waardoor ik niet serieus genomen werd (want uitzendkracht, dus dom). Wil je dat?

Ik heb zelf ook webpagina's leren ontwerpen in de praktijk dmv zelfstudie en onderhand kan ik het best wel goed. Webdesign icm met grafisch vormgeven is intressant omdat er niet veel mensen zijn die het beide goed beheersen.

Ik ben in het verleden al vaak genoeg op gesprek mogen komen voor de functie van (front-end) developer omdat ik "blijkbaar" toch goed genoeg was. Het kan dus wel zonder opleiding als je maar goed genoeg bent.

Nu moet ik er echter niet meer aan denken om voor een baas te werken; allemaal megalomane, gierige, sociaal onbeholpen en narcistische mafklappers, een voor een.
Met citaat reageren