Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 april 2011, 14:29
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker, feedback gevraagd

Hieronder staat mijn sollicitatiebrief. Ik heb geen opleiding in de richting van deze functie en ook niet veel ervaring.


Geachte heer/mevrouw,

via deze weg wil ik mijn grote interesse in de functie administratief medewerker kenbaar maken. De vacature heb ik gevonden via brabantzorg.net. Het werk dat u in de vacature omschrijft trekt mij omdat ik op zoek ben naar een dienstverlenende en klantgerichte baan. De werkzaamheden klinken erg leuk en afwisselend.

U vraagt MBO werk- en denkniveau. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject voor een MBO niveau 4 opleiding, deze opleiding zal ik eind mei afronden. Ik heb administratieve ervaring opgedaan bij verschillende stages, bijvoorbeeld papierwerk ordenen, telefoonbeantwoording, klanten ontvangen en werkzaamheden plannen. Dit ging mij goed af en ik vond het erg leuk om te doen.

Verder vraagt u uitstekende typevaardigheden. Omdat ik blind kan typen met ongeveer 300 aanslagen per minuut kan ik zeggen dat ik beschik over deze vaardigheden. Ook kan ik goed omgaan met geautomatiseerde systemen, zowel voor school als privé werk ik zeer regelmatig met verschillende computerprogramma's en dit gaat mij goed af. Ook kan ik mij nieuwe programma's snel eigen maken.

U geeft aan dat goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, belangrijk zijn. Ik beheers de Nederlandse taal in woord en geschrift, mijn eindexamen heb ik behaald met als eindcijfer een 10. Verder ben ik flexibel en zelfstandig en kan ik nauwkeurig werken. Ook ben ik servicegericht, momenteel werk ik als gastvrouw in een woonzorgcentrum en hierbij is een servicegerichte instelling natuurlijk van groot belang.

Hopelijk heb ik u voldoende informatie en vertrouwen gegeven om mij uit te nodigen voor een gesprek. Ik zou graag mijn vaardigheden en enthousiasme voor deze baan persoonlijk aan u toelichten!

Met vriendelijke groet,
************

Bijlage: CV
Met citaat reageren