Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 oktober 2012, 21:46
Zooft Zooft is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Berichten: 4
Zooft is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
Ik heb niet echt een advies om je inderdaad qua persoonlijkheid en interesses geen consistentie hebt. Dat maakt het erg lastig. Daarom is willekeurig solliciteren en kijken waar je terecht komt misschien wel de enige realistische optie. Binnen het grote vakantiebedrijf zijn er misschien wel veel mogelijkheden omdat ze daar alles doen op het gebied van horeca en je zo wellicht veel verschillende functies kunt uitoefenen.

Het is wel zo dat de realiteit van alle dag wel zo is dat het niet altijd overal spannend / inspirerend / leuk / positief zal zijn en volwassen zijn betekent dat je daar mee om kunt gaan en jezelf moet kunnen motiveren.
Bedankt voor je reactie. Het is ook mijn fout dat ik een aantal jaar gelden de verkeerde keuze heb gemaakt door te kiezen voor wat ik kan, in plaats van wat ik leuk vind. De makkelijkste weg. Maar allerminst de leukste.

Ben nu internationale vacaturesites aan het bekijken. Ik heb verder geen reden om in Nederland te blijven voor iets of iemand. Dus als het hier niet lukt, dan maar ergens anders. Al betwijfel ik of het gras bij de andere (buur)landen groener is, gezien de economische sensaties.
Met citaat reageren