Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 september 2014, 11:57
desi desi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2014
Berichten: 4
desi is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Zoek eens op e-CF. Dat is een soort van ervaringscertificaat voor ICT'ers. Een soort praktijkgetuigschrift. Als je bepaalde kwaliteiten kan aantonen, dan krijg je daar een certificaat voor, en als je alle voor een functie vereiste kwaliteiten toegekend krijgt, krijg je tevens een soort functiediploma.
Wat een geweldige tip ! dit is idd een betere manier om je werkervaring en kennis te verzilveren ipv losse certificeringen die snel verouderen.

Citaat:
Overigens is te verwachten dat opleidingen gaan veranderen. De overheid onderzoekt al de mogelijkheid om mensen in staat te stellen zelf een diploma bij elkaar te stapelen met losse deelprogramma's,
Dat zou erg mooi zijn en vooral voor ICT opleidingen een uitkomst, heb je hier een link van waar ik dit kan nalezen?

Citaat:
Alles is dus meegenomen en laat je niet beďnvloeden door mensen die zeggen dat je niks hebt aan XYZ. Een propedeuse is een wettelijk getuigschrift en laat in ieder geval je niveau tot minstens een bepaald niveau blijken.
Thanks! Mezelf uit het veld laten slaan door anderen doe ik erg vaak omdat ik vaak niet zeker ben van hetgeen ik onderneem. Dit komt o.a tot uiting in heilig geloof in zelf opgetrokken facades sorry ik heb geen hbo propadeuse, na 3jr afgehaakt zonder diploma, ik was een 'quitter'.
Met citaat reageren