Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 juli 2011, 17:41
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Nou mijn ervaring met reistijd is dat dit op lange termijn een baan een stuk minder leuk kan maken. Het is wel in jouw geval 10 uur in de week die je gewoon kwijt bent aan reizen. Maar het is ook wel afhankelijk waar je woont, mensen die bijvoorbeeld in het westen wonen zullen er iets meer aan gewend zijn dan mensen uit bijvoorbeeld het noorden van het land.

Heb je zelf niet zoiets van ik ben bereid na vast contract te verhuizen? Als het leuk werk is dan lijkt een uur reistijd wel op te wegen maar als het verschil met bijvoorbeeld de andere baan zeer minimaal is dan zal het reizen je weer gauw vervelen. Je bent niet voor niets drie jaar geleden daar weggegaan om de reistijd?

Klinkt persoonlijk als de oude situatie gaf me stabiliteit en daar verlang ik naar op dit moment maar zou gewoon eens gaan nadenken wat destijds de echte redenen waren waarom je daar wegging. Vaste baan opzeggen omdat reistijd te lang was en dan wel weer vervolgens die baan aannemen omdat je weer dezelfde vaststelling kan krijgen roept toch weer dezelfde vragen op na verloop van tijd?

Ga je voor baanzekerheid of werkzekerheid?
Met citaat reageren