Los bericht bekijken
  #9  
Oud 14 juli 2006, 11:25
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe mail je een sollicitatiebrief en cv

He Nicky leuk verhaal.. herkenbaar.. om die reden heb ik sinds vorig jaar een wegwijzer aangeschaft.. je kent ze wel.. zo'n zoetgevooisde stem die zegt: verderop rechtaf...
ik moet zeggen dat het werkt .. als het werkt LOL..
maar heb ik dat ding niet bij me dan kom ik gegarandeerd niet waar ik wezen moet.. trouwens .. wat denk je van een adres keurig op tijd gevonden.. en dan bestaat het huisnummer niet...gevraagd aan een local... nada.. wist van niets.. totdat ik op het idee kwam om de stichting te omschrijven.. en ja hoor.. ik moest een straat in en daarin om de hoek was het nummer van de straat wat ik zocht.. dus ik daar heen gesjouwd.. zie het nummer.. ga de deur in.. en helemaal niets.. afgesloten deuren.. het lijkt op een bank.. niemand in de buurt om te vragen.. dus maar weer weg.. inmiddels verstrijkt de tijd.. en het is heet op goed geluk loop ik die zijstraat verder in...en wat blijkt: daar is het gezochte gebouw..
Dan blijkt dus maar dat datgene wat jezelf weet over plaats en naam best wel eens lastig voor een ander kan zijn die niet bekend is met de situatie.. Dat wordt dan ook wel beaamd door de sollicitatiecommissie.. oja ik heb de baan niet gekregen.. er was iemand met meer ervaring.. tja... dat kan .. jammer voor mij.. maar er komt vast iets anders

grts
clair1991
Met citaat reageren