Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 januari 2008, 18:20
Safa.Havo Safa.Havo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2007
Berichten: 10
Safa.Havo is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp Gezocht over Profiel en Opleiding!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neerlandica_to_be Bekijk bericht
Hoi Safa,

Misschien moet je ook eens nagaan wat de instroomeisen zijn voor een aantal studies die je leuk lijken. Voor sommige studies heb je namelijk per se een bepaald profiel nodig (of een bepaald examenvak), maar voor andere studies maakt het niks uit welk profiel je gedaan hebt.

Het lijkt nu alsof je je moet vastleggen voor de rest van je leven, maar gelukkig is dat niet zo! Met een E&M-profiel kun je ook een heleboel andere opleidingen gaan doen dan accountancy.
Als je er niet uitkomt, zou je voor een profiel kunnen kiezen waar je nog de meeste kanten mee op kunt.
Bedankt 'Neerlandica' maar ik weet zelf ook dat je met een E&M Profiel veel kanten op kunt maar ik ben bang dat als ik een Profiel kies bijv. E&M ben ik niet toelaatbaar tot Elektrotechniek waar je dus een Informatieanalist kan worden. Als je accountancy wilt gaan studeren mag je wel met een N&G profiel doen maar dan wel met economie erbij. Maar ik weet nog steeds geen raad. Ik hoop dat er echt een reactie komt waar ik de hele tijd op hoop.
Met citaat reageren