Discussie: Ongelukkig op werk
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 september 2008, 19:41
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Re: ongelukkig op werk

Dag Mikmak,

wat een ontzettende vervelende situatie waar je in bent beland. Als ik jouw verhaal lees heb ik nog een paar vragen;
welke opleiding heb je gedaan en voor welke functie ben je aangenomen? Ik neem aan dat er toch een "gat" in de organisatie was waar men "vulling" voor zocht. Overigens lijkt je verhaal erg op het artikel dat recent in de Intermediair stond over "bore-out". Er blijken relatief veel mensen die zich vervelen op hun werk. Maar daar ben jij niet mee geholpen.
Is er een collega (evt met dezelfde functie als waar jij voor bent aangenomen) waar je wel goed contact mee hebt en die je in kan werken en ook opbouwende feedback kan geven op je werk? Zo iemand heb je wel hard nodig wat deze situatie is vooral niet goed voor je zelfvertrouwen, die gaat op deze manier wel heel hardhollend achteruit.
Je kunt ook overwegen om toch nog een keer met je baas te gaan praten waarbij je nogmaals goed jouw problemen aankaart en ook samen kijkt naar de functiebeschrijving en de jouw taken die daar bij horen.
Mocht het allemaal niets opleveren dan zit er misschien toch niets anders op dan nog een keer verder zoeken. Drie keer is scheepsrecht....
Veel succes
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.
Met citaat reageren