Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 januari 2010, 21:59
*nana* *nana* is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 4
*nana* is on a distinguished road
Standaard Re: ruwe versie bijgewerkt

Dankjewel voor je reactie

Ik heb net de laatste loodjes afgemaakt.
Die plaats ik hier ook nog, wie weet komt er nog een reactie of heeft iemand anders er nog iets aan :-)

Gegevens sollicitant

Gegevens adverteerder


Betreft: ****

Amsterdam, 13 januari 2010


Geachte mevrouw van ****,

Toen ik de advertentie las van spelersbegeleider bij *******, was mijn eerste gedachte: “dit is de baan die ik graag wil.”
De ideale combinatie die ik al zo lang zoek. Theater maken én werken in de zorgsector.
Theater neemt je mee naar een wereld waar alles kan en mogelijk is. Het doet een beroep op wat je kunt en niet op je beperkingen. Samen theater maken is waar mijn hart van open gaat en waar mijn handen van jeuken om aan de slag te gaan.

In de advertentie lees ik dat er veel aandacht is voor de ontwikkeling van de vaardigheden en talenten van de acteurs. Als afgestudeerd theaterdocent en agogisch werker heb ik inzicht in wat dit voor cliënten kan betekenen. In het onderwijs zie je soms juweeltjes, met het talent en de inzet. Ze willen zo graag begeleid worden om nog beter te worden. Maar in het onderwijs is daar niet de tijd voor. Dit is voor mij de kans om verder te gaan waar ik in het onderwijs soms moet stoppen.

Werken in de zorg en het onderwijs heeft me veel geleerd.
Met geduld en doorzettingsvermogen heb ik veel nieuwe activiteiten mogen opzetten en collega's enthousiast kunnen maken. Omdat ik goed kan observeren en terug geven wat ik zie, heb ik veel cliënten en leerlingen aan passende activiteiten kunnen helpen. Hierbij heb ik veel plezier gehad aan het samen werken met collega's en hun feedback.
Als echte teamspeler acht ik mijzelf in staat om op enthousiaste wijze een stimulerende en prikkelende bijdrage te leveren aan LaBelle.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze functie komen toelichten.

Met vriendelijke groet,

*******





Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren