Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 januari 2010, 14:14
Carolin Carolin is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 7
Carolin is on a distinguished road
Post open sollicitatie - graag commentaar

Dit is mijn sollicitatiebrief, is er iemand die het mag controleren, enzo nodig aanpassen. Omdat Nederlands voor mij het derde taal is zijn er misschien ook taal/ en spelfouten.

Alsvast bedankt




Geachte heer, mevrouw,

Zoekt u en enthousiaste, leergierige aanvulling op uw team?

Middels deze open sollicitatie wil ik graag mijn interesse tonen naar uw organisatie. Uw organisatie staat bij mij bekend als een dynamische berdijf met veel carriérre mogelijkheden.
De reden dat ik u een open sollicitatie stuur is omdat ik op zoek ben naar een geschikte werkplek om fulltime aan de slag te gaan.

Ik heb een grote passie voor wonen en inrichten.

Ik ben onlangs afegstudeerd aan de “Akademisk brevskole” Kopenhagen. Daar heb ik het studie “Binnenhuisarchitektuur en Interieurontwerp” gevolgd. Tijdens deze opleiding kreeg ik veel te maken met planen van het inrichting, kleur en presentatie. Zelfstandig, gestructureerd en initiatiefrijk werken was een pre omdat ik mij deze studie tehuis zonder de hulp van een universitaire omgeving moest ontwikkelen.

In de afgelopen jaren ben ik naast mijn studie werkzaam geweest in een houtfabriek voor designinterieur (meubels, luidsprekers, e.a.).
Daar was ik bezig met verschillendende taken in het gehele productieproces maar ook als lid in het kwaliteitsgroep.

Uw mag van mij een flexibel en stressbestendig collega verwachten die zowel selfstandig als in het teamverband kan werken. Ook heb ik geen problemen met avond en/of weekend diensten.
Mijn ambitie is het gebruiken en verder ontwikkelen van mijn capaciteiten op verschillende afdelingen in het bedrijf met het doel een goede medewerker in de functie range presentation te worden.

Het afgelopen jaar heb ik geen Nedelands gesproken. Maar ik ben zeker, dat ik dit in de praktijk weer snel zal oppakken.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn sollicitatie nader met u te bespreken. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Carolin *******
Met citaat reageren