Los bericht bekijken
  #10  
Oud 1 juni 2008, 10:03
superfl123y superfl123y is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2008
Berichten: 1
superfl123y is on a distinguished road
Standaard Re: Beetje moedeloos van de zoveelste afwijzing op een sollicitatiebrief

hi

ik heb een tijdje thuis gezeten om voor ons kindje te zorgen, maar daar werd ik gek van...
ik heb nog een tijdje freelance opdrachten gedaan, maar mistte een kantoor-/werkomgeving.
ik ben gewoon bij uitzendburo's gaan kijken en zag tot mijn grote plezier dat er veel werk was, niet heel veel deeltijd, maar wel genoeg.
je kunt het altijd proberen, omdat je op deze manier in ieder geval 1 ding doet; nieuwe ervaringen! daar word je altijd beter van en dat straalt weer af op je sollicitatiebrieven en gesprekken.

uiteindelijk zijn bedrijven ook enigszins 'lui', want als ze eenmaal iemand via het uitzendburo hebben (kost ze allereerst heel veel geld; ik zag zelf de kosten per factuur binnenkomen), willen ze de procedure niet telkens opnieuw opstarten....grote kans dus dat ze je zelf een contract aanbieden; als je je werk tenminste goed verricht.

kortom; als je het niet probeert, creer je ook geen kansen voor jezelf, geen kansen betekent geen groei en geen groei betekent simpelweg stilstand voor jezelf...!
Gewoon beginnen met het creeren van je nieuwe toekomst dus eigenlijk!

Succes!
Met citaat reageren