Los bericht bekijken
  #6  
Oud 13 september 2013, 17:44
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Om het verhaal dan maar eens helemaal uit te werken: Ik ben afgestudeerd bij een bedrijf. Hier heb ik een baan aangeboden gekregen. Ik heb toen een sollicitatiegesprek bij dit bedrijf gehad en had hier uiteindelijk een slecht gevoel over en heb besloten dus niet te gaan werken bij mijn afstudeerbedrijf. Het hele sollicitatiegesprek gaf mij een slecht gevoel (vanwege het onprofessionele en ongeďnteresseerde gedrag van degene waarmee ik een gesprek had) en ik wilde niet bij aan mijn eerste echte baan beginnen met een slecht gevoel. Dit is dus de reden geweest dat ik deze baan heb afgewezen.
Je schrijft dat je het hele verhaal uitwerkt, maar dat doe je niet . Je hebt het steeds over het onprofessionele en ongeďnteresseerde gedrag van die ander, maar wat dit nu precies concreet inhoudt is mij nog steeds niet duidelijk.

Maar los van de vraag welk gedrag deze persoon liet zien, zou ik dit helemaal niet noemen. Geef gewoon aan dat je geen interesse had in de baan. En als ze hierop doorvragen, dan zeg je dat je het idee had dat je elders beter tot je recht zou komen. Punt.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren