Los bericht bekijken
  #3  
Oud 25 februari 2008, 17:31
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Hoi Jorin,

Het is mij niet helemaal duidelijk of je nou echt werk zoekt of een stage plaats. Als je een stageplaats zoekt, moet je het toch anders vermelden in je brief...

Voor de rest nog een paar tips hieronder:




Na het afronden van mijn voortgezetonderwijs Vmbo-opleiding niveau 2 economie, werk ik nu een half jaar als beginnend gastheer/vrouw (is al gezegd: Ben je een man 'of een vrouw? niveau 2 leerling 1e jaar. (het is mij niet duidelijk of je op dit moment een opleiding volgt 'of werkt?? Dit moet je duidelijker vermelden.) Deze opleiding volg ik op het Deltion College in zwolle. Ik ben daarom opzoek naar een leerwerkplek voor het 2e jaar van niveau 2 gastheer/vrouw (man of vrouw.).

Graag zou ik voor een functie in uw bedrijf in aanmerking komen. In mijn huidige werk heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een gastgerichte houding en inlevingsvermogen. De meeste ervaring heb ik opgedaan bij Hampshire Hotel Paping in ommen, waar ik op dit moment het 1e leerjaar beginnend gastheer/vrouw (man of vrouw.) niveau 2 volg.

Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. (Heb je een bijlage zoals CV? Dan hier een verwijzing maken naar de bijlage) Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

(ruimte voor je handtekening)
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren