Los bericht bekijken
  #15  
Oud 13 februari 2011, 19:20
Strebertje Strebertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 7
Strebertje is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Strebertje, ik snap je helemaal niet.
Van wie zou je wat moeten? Je zeurt dat anderen standaarden erop na houden van wel of niet succesvol, maar degene die dat duidelijk doet ben jezelf.

Hoezo zou Aio/OIO hoog zijn? Erg rijk word je er niet mee.
Als je alleen maar om je status bekommerd, ben ik bang dat je zo'n project nooit succesvol kunt afronden.

Het lijkt wel of je ons, lezes, ervan wil overtuigen wat je allemaal kunt en dat de mensen op het forum gaan zeggen: je moet je top halen. Helaas krijg je dat soort antwoorden niet.
Helpt het niet om lekker tegen jezelf in de spiegel te zeggen hoe geweldig je bent en dat je te goed bent voor mbo-werk?

Sorry, ik word hier nogal kriegel van.
Sorry, maar wat een achterlijke reactie.
Jaaaaa natuurlijk zou ik als anonieme schrijver de lezers willen overtuigen van hoe ik geweldig ik ben! Haha, dat zou wel heel dom en ineffectief zijn, denk je ook niet?

Misschien zouden bepaalde lezers eens iets beter moeten LEZEN: ik zeg juist de hele tijd dat ik eigenlijk NIET zo'n zin heb in een AIO of een andere hogere positie (of althans dat is dus waar ik over twijfel, of ik dat wel wil en of ik er dan geen spijt van krijg als ik het niet doe). En dat heeft helemaal niets met geld of status te maken.

Bovendien voel ik me juist NIET te goed voor een MBO baan en stoort het me juist dat veel andere mensen zo'n druk op me leggen. Ik heb het namelijk naar mijn zin daar en ik wil er eigenlijk niet weg, maar aan de andere kant is dat slecht voor mijn carričre en ik laat misschien een deel van mijn talent liggen. Mag een mens dan een keer om advies vragen? Altijd gedacht dat fora daar voor bedoelt zijn en niet om elkaar af te zeiken.

En ik vind mezelf al helemaal niet geweldig, hoe kom je erbij? Heb je uberhaupt de beginpost wel gelezen? Zo niet, geef dan ook niet van die belachelijk kortzichtige oordelen over iemand die je verder niet eens kent. En dat je me niet snapt, dat zegt meer over jou dan over mij.
Met citaat reageren