Los bericht bekijken
  #2  
Oud 3 maart 2007, 23:17
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie bankhal medewerker bank graag nakijken :)

Hey renske,

Ik zal een poging doen om je op weg te helpen. Tussen ( ) zal ik mijn feedback zetten)

(als het goed is heb je een naam. Ook staat er in de adv. een contactpersoon voor verdere vragen. Even bellen met een paar goede vragen en daarna schrijven dat je die persoon gesproken hebt)

Nadat ik in de …….. van vrijdag 23 februari 2007 had gelezen dat u op zoek bent naar een service medewerker bankhal, was mijn interesse onmiddellijk gewekt.

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn loopbaan. Ik heb al meerdere jaren met plezier in de detail handel gewerkt, maar wil nu toch graag een andere richting op. De interesse om als service medewerker bankhal te werken komt voort uit meerdere redenen. Een van de redenen is dat ik van mening ben dat ik meer verantwoordelijkheid aankan dan wat ik momenteel draag. Daarnaast ben ik zeer leergierig en het lijkt mij dan ook een uitdaging om in de toekomst door te groeien. Ik kan goed in teamverband werken, maar ben ook zelf graag op zoek naar eigen initiatieven. Ook mijn werkervaring die ik bij het postkantoor heb opgedaan kunnen goed van pas komen. ?????(Hier heb ik een goede basis gelegd voor een loopbaan in de finaciéle dienstverlening. Omdat er voor mij op korte termijn geen promotie te realiseren is ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging waar ik verder kan groeien)

In uw vacature staan enkele criteria waaraan een sollicitant moet voldoen(Uw vacature sprak me meteen aan omdat ik mezelf herkende in het beschreven profiel) . U verwacht veel van u toekomstige medewerker, maar ik besef dat alle gevraagde competentie's het doel hebben om het belang van de klant voorop te stellen). Ik bezit namelijk een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsbesef.(Als medewerker bankhal werk je vaak zelfstandig wat ik ambieer. De combinatie van zelfstanigheid en het omgaan met verantwoordelijkheden is een van de uitdagingen die ik zoek in een nieuwe baan) Daarnaast heb ik in de loop van de jaren in de detail handel uitstekende communicatieve vaardigheden ontwikkeld door veel in (veel gespreksvormen een gesprekspartner te zijn met diverse klanten)gesprek te zijn met klanten. Ook ben ik in het bezit van een goed inlevingsvermogen en een hoge stressbestendigheid. (Ik kan me goed inleven in de klant zodat ik gemakkelijk de klantvraag kan achterhalen, daarbij heb ik een goed inlevingsvermogen en kan ik in drukte een goede prestatie neerzetten)

Meer informatie vindt u in mijn cv.

Ik hoop dat ik deze sollicitatie binnenkort persoonlijk mag komen toelichten.
Vertrouwende erop u goede eerste indruk te hebben gegeven. Graag kom ik in de gelegenheid om mijn sollicitatie mondeling te komen toelichten)

Met vriendelijke groet,[/QUOTE]
__________________
Rens
Met citaat reageren