Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 december 2006, 17:07
rosalie rosalie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 2
rosalie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief sociaal verpleegkundige

rosalie

….

Nijmegen, 22 december 2006

Betreft: sollicitatie sociaal verpleegkundige, vacaturenummer ..

Geachte heer, mevrouw,

Het lijkt me ontzettend interessant om als sociaal verpleegkundige bij … te werken, in het bijzonder op de ….afdeling. Na een telefoontje op met de afdeling P&O hoorde ik dat er binnenkort een functie vrij zou komen binnen de….. Ik heb daarna de site in de gaten gehouden en ik werd nog enthousiaster toen ik de vacature las.

In juni 2006 heb ik mijn HBO-V diploma gehaald. Hierna ben ik gaan werken als wijkverpleegkundige. In mijn werk ben ik erg klantgericht en vriendelijk. Ik heb geleerd om flexibel en creatief met situaties om te gaan. Naar mijn mening kan ik deze eigenschappen goed gebruiken als sociaal verpleegkundige op de afdeling…van de….
Tijdens mijn afstudeerproject heb ik kennisgemaakt met de instelling…. Ik heb voor deze vestiging een hygiëneprotocol ontwikkeld. De verschillende afdelingen, projecten en werkzaamheden spraken me erg aan.

Wat me aanspreekt in de functie van sociaal verpleegkundige op de …afdeling is de adviserende rol. Ik vind het erg leuk om oplossingen te zoeken voor problemen en antwoorden op vraagstukken.
Verder ben ik iemand die graag zelfstandig werkt, maar ook in een team goed functioneert. Ik neem makkelijk initiatief en ben kritisch.

Helaas geeft een brief een beknopt beeld. Daarom licht ik mijn brief graag nader toe in een gesprek. Voor een volledig overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar het bijgesloten curriculum Vitae.

Wegens vakantie ben ik tot 4 januari 2007 niet telefonisch bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
rosalie


Bijlage: CV
Met citaat reageren