Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 december 2007, 20:38
Neo23 Neo23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Berichten: 5
Neo23 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage - heb ik het goed gedaan ?

Bedankt beste Cora, heb meteen die typefouten gecorrigeerd.

Hmm ben helaas nog niet echt blij met de kern van de brief.
Ik heb even met rood aangekruisd wat volgens mij ontbreekt. Mijn motivatie en kwaliteiten voor dit beroep vind ik nogal slap uitgedrukt.
Ik hou van rekenen en dit is altijd mijn sterkste punt geweest, ik ben ook heel erg vertrouwd met computers.Ik hou ook van structuur.Kortom mijn sterkste eigenschappen kan ik in deze beroep terugvinden. Ik weet niet hoe ik dit kort maar krachtig kan verwoorden. Ik zou het echt heeeel erg op prijs stellen als iemand mij hiermee kan helpen, ik wil hem liefst z.s.m. op de post doen, maar op deze manier heb ik er geen goed gevoel over.

Citaat:
Het beroep administrateur heeft mij altijd gelegen vanwege diverse redenen.Rekenkundigheid is altijd al mijn sterkste punt geweest. Het geeft mij plezier om met nummers te werken.---XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
---. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Daarnaast ben ik ook zeer leergierig. Meer informatie over mijn (voor)opleiding en achtergrond vindt u in het bijgevoegd Curriculum Vitae.

Alvast bedankt
Met citaat reageren