Los bericht bekijken
  #4  
Oud 6 oktober 2011, 16:14
hwj-kosters hwj-kosters is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 september 2011
Berichten: 4
hwj-kosters is on a distinguished road
Standaard

Hallo,
Bij deze een reactie op je brief.


- Na het lezen van de vacature Procesmanager Productieplanning en andere Procesmanager functies die via xxxx xxxx op de Nationale Vacaturebank worden aangeboden ben ik enthousiast geraakt. De reden waarom ik enthousiast ben is dat ik overtuigt (d) ben dat een dergelijke baan als Procesmanager mij op het lijf geschreven is.
De reden om uiteindelijk te reageren op de vacature Procesmanager Productieplanning is omdat ik denk dat mijn opleiding in de elektrotechniek voordelen biedt bij het uitoefenen van de functie.
Neemt niet weg dat ik mij ook geschikt acht om andere Procesmanager functies te vervullen.
-
- In de afgelopen 20 jaar ben ik werkzaam geweest bij de technische organisatie van xxxxxxxxxx. Een organisatie waar ik met veel plezier heb gewerkt en waar ik de kans heb gekregen om mij(n) te ontwikkelen. Uiteindelijk heb ik omwille mijn persoonlijke groei zelf besloten om mij baan op te zeggen. De vrije tijd die ik daardoor in de laatste periode heb gekregen heb ik naast een welverdiende rust ook nuttig besteed om te onderzoeken welke verschillende functies het beste bij mij als persoon passen. Duidelijk is geworden dat de functie Procesmanager er daar één van is. Bij het lezen van de vacaturetekst herken ik dit. Ik bezit competentiegebieden( ik vraag me af welke dan, ik zou ze benoemen)die nodig zijn om als Procesmanager te slagen. Daarnaast beschik ik door mijn 20 jaar ervaring in een complexe technische omgeving over vakinhoudelijke kennis en vaardigheden.

Ik ga er vanuit dat ik word(t) uitgenodigd voor een gesprek om mijn persoonlijk voor te stellen en mijn achtergrond verder nader toe te lichten. Indien u besluit om mij niet uit te nodigen stel ik het zeer op prijs waarom ik niet word(t) uitgenodigd. ( dit is weel heel directief, ik weet niet of iemand daar blij mee is, bovendien je kunt achteraf nog altijd zelf bellen)


Groet
Harrie
Met citaat reageren