Los bericht bekijken
  #5  
Oud 9 november 2006, 00:16
Sayangki Sayangki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 8
Sayangki is on a distinguished road
Standaard Re: Afwijzing maar advies solliciteren andere functie

Ik ben dus aangenomen voor de geadviseerde functie. Ik ben trouwens niet aangenomen voor Maastricht, dit even terzijde. Ze hadden me gezien mijn opleiding liever voor een andere locatie. Dit was mijn brief:

Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode

Instelling X
Adres X
Postcode X

Plaats, xx september 2006

Betreft: sollicitatie vacante functie xxx

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van het advies om te solliciteren naar de functie van xxx las ik het functieprofiel op de site van Instelling X. Mijn interesse was op dat moment gewekt. Mijn interesse werd omgezet in enthousiasme na een prettig telefonisch onderhoud op 18 september 2006 met mevr. A. xxx van P&O. Graag solliciteer ik naar deze functie en maak ik mijn voorkeur kenbaar voor een aanstelling in Maastricht.

Tijdens mijn stage in de xxx van de GGZ xxx heb ik voornamelijk ervaring opgedaan in het werken met xxxpatiënten. Zij ondervinden zowel problemen in de cognitie als in het gedrag. Onvoorspelbaar en agressief gedrag kwam dan ook met regelmaat voor. Zowel de omgang met agressieve als met slecht of niet-gemotiveerde patiënten heb ik mijzelf eigen weten te maken tijdens mijn stage. Het motiveren van deze patiënten zag ik als een uitdaging, wanneer ik hierin slaagde zorgde dat voor een gevoel van overwinning. Ik ben gek op uitdagingen en uitdagingen van gelijke aard zie ik dan ook in de vacante functie.

Door mijn bijbaan in de horeca ontbreekt het mij niet aan flexibiliteit. Het werken in wisselende diensten vormt geen enkel probleem. Ik ben zelfstandig en ondernemend, ik ga er regelmatig alleen op uit en sta dan mijn mannetje. Tevens heb ik tijdens mijn stage laten zien dat ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Zelfkennis en doorzettingsvermogen zijn eveneens kenmerken die goed bij mij passen.

Tevens is de bereidheid en motivatie tot het volgen van een aanvullende interne opleiding/cursus meer dan aanwezig, zodat ik een goede bijdrage kan leveren aan de begeleiding en behandeling van de patiënten en ik mij persoonlijk kan blijven ontwikkelen.

Voor een gedetailleerd overzicht verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Ik ben graag bereid deze brief en bijgevoegd CV toe lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

xxx



Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren