Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 mei 2015, 17:09
Jose1971 Jose1971 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 mei 2015
Berichten: 1
Jose1971 is on a distinguished road
Standaard Tips om mijn doel te kunnen bereiken

Hallo allemaal,

Ik ben Jose en ruim anderhalf jaar geleden ben ik helaas vanwege economische redenen werkloos geworden. Altijd ben ik multifunctioneel geweest als financieel medewerker, receptioniste, secretaresse, P&O medewerker, supervisor receptie, en nog veel meer. Een functie kwam op mijn pad en heb zo heb ik veel geleerd. Ik hou van aanpakken en zie een kick in het ontrafelen van administratieve rompslomp. Omdat ik altijd van alles heb gedaan heb ik op veel vlakken ervaring, maar ik mis de daarvoor benodigde opleiding vaak. Ik heb een MEAO-CE diploma.
Gelukkig heb ik na een jaar een parttime baan kunnen vinden. De organisatie past bij mij, ik heb leuke collega's maar het werk verveeld me mateloos en regelmatig heb ik ook niks te doen. Kortom ik ben toe aan een nieuwe uitdaging maar loop vast. Regelmatig zie ik een functie voorbijkomen wat bij mij zou passen, maar helaas wordt ik keer op keer afgewezen. Omdat ik blij wordt van het uitzoeken van dingen en het fijn vind om mensen te helpen (van nature een klantvriendelijke en servicegerichte instelling) zit ik vaak aan schuldhulpverlening of iets dergelijks te denken. Voor mezelf beginnen of binnen een organisatie? Maar ja daar moet je diploma's voor hebben. Helaas is het op dit moment financieel niet mogelijk om een opleiding te volgen.
Wie heeft er tips voor mij?

Laatst gewijzigd door Jose1971; 9 mei 2015 om 17:10 Reden: titel niet goed
Met citaat reageren