Los bericht bekijken
  #11  
Oud 1 februari 2012, 21:06
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

verklein het lettertype naar times new roman 11 (of nog beter Arial 10 of 11), haal de laatste regen "plaats, datum" weg (hoeft niet en voegt niks toe) en je houdt een paar regels over. Meer dan twee heb je er niet nodig:

Hobby's
Tafeltennis, reizen, koken.

3 is een mooi aantal, verder in je cv niks over vertellen. Bedenk wel wat je over deze hobby's kan vertellen tijdens een gesprek. Als je 'lezen' als hobby invult terwijl je al twee jaar geen boek hebt gelezen, maak je jezelf ongeloofwaardig. Ik zou vragen, 'wat is het laatste boek dat je hebt gelezen' of 'wat is het mooiste boek dat je hebt gelezen'. Ik zou 1 hobby met natuur opnoemen en 2 hele andere hobby's, die een andere kant van jouw persoonlijkheid laten zien.

Talen neem ik nooit op in mijn CV omdat Nederlands blijkt uit mijn CV en mijn Engels niet bovengemiddeld is. De twee woorden Duits en Frans die ik spreek mogen geen naam hebben.

Een CV is bedoeld om je van je beste kant te laten zie. Je bent m.i. te bescheiden. Zolang je ht zonder lachen kunt vertellen is er niks aan de hand om dingen iets mooier voor te laten doen komen.
Met citaat reageren