Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 juni 2007, 15:17
jolein jolein is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2007
Berichten: 9
jolein is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie docent drama

Hoi!
De basis van de brief is volgens mij zeker goed! kheb nog wel een paar kleine puntjes, hoop dat je er wat aan hebt..

Citaat:
Het werken op uw school spreekt mij onder andere aan door de gezellige, veilige sfeer die er hangt.
ik zou hiervan maken ... spreekt mij onder andere aan vanwege de gezellige ...

Citaat:
Ook sluit mijn visie aan bij uw visie op het onderwijs, waarin de persoonlijke kwaliteiten van de leerlingen nadruk krijgen. Tijdens mijn scriptieonderzoek, die over persoonlijkheidsvorming door drama ging, heb ik mijn visie hierover genuanceerd.
Ook kan ik mij (erg) goed vinden in de visie van uw school waarin de persoonlijke kwaliteiten van de leerlingen voorop staan. Tijdens mijn scriptieonderzoek, die over persoonlijkheidsvorming door drama ging, heb ik mijn mening hierover verder kunnen onderbouwen. (ik zou dit wel verder uitleggen! tot welke conclusies kwam je bijv..)

Citaat:
Mijn passie is kinderen een fascinatie voor de kunsten mee te geven, naast het aanleren van het vak.
Mijn passie is kinderen niet alleen het vak aan te leren maar ze daarnaast ook een fascinatie voor de kunsten mee te geven.

Citaat:
Behalve lesgeven kan ik goed regisseren, zowel door ‘dramatiseren’ als met teksttoneel.
behalve lesgeven kan ik goed regisseren, zowel door middel van 'dramatiseren' als met behulp van teksttoneel.
Misschien kan je hier nog een voorbeeld bij geven van iets wat je geregisseerd hebt?

Verder lijkt mij hoogachtend iets te formeel, ik sluit zelf vaak af met 'met vriendelijke groet'...

Wat betreft je vraag of je in je brief kan laten merken dat je openstaat voor meerdere functies... wil ik ook wel graag weten! Dus als iemand hier meer over weet: graag!!!

succes Inu met je brief!
grtz jolein
Met citaat reageren