Los bericht bekijken
  #4  
Oud 19 maart 2008, 16:45
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief leerling verpleegkundige

Beste Jeanine,

Ik heb een kleine aanpassing gedaan, door wat te schuiven met je tekst. Zie hieronder. Hierdoor loopt je brief beter. Succes met je sollicitatie


XXXXX, 16 maart 2008.


Betreft: sollicitatie verkorte opleiding tot MBO-verpleegkundige niveau 4.


Geachte heer/mevrouw, Probeer de naam van deze persoon te achterhalen. Nu is het de vraag of je brief bij de juiste persoon komt.


Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor de verkorte opleiding tot MBO-verpleegkundige, niveau 4.

In Zorgcentrum XXXXXXX heb ik mijn opleiding tot verzorgende AG afgerond en inmiddels werk ik hier alweer vijf jaar met veel plezier. In deze tijd heb ik veel geleerd over het verzorgen en verplegen van ouderen. Deze kennis en ervaring is voor mij een goede basis om door te leren voor verpleegkundige.

Graag wil ik veel leren over de medische kant van de zorg. Meer verpleeg technische vaardigheden uitvoeren, meer verantwoording dragen. In het ziekenhuis zijn er verschillende zorgcategorieën. Dit zorgt voor meer variatie en meer mogelijkheden dan in mijn huidige baan.

Zoals u kunt zien in mijn C.V. heb ik eerder de opleiding tot verpleegkundige gevolgd in het XXXXXXX Ziekenhuis. Na anderhalf jaar heb ik toen besloten om te stoppen en eerst de opleiding tot verzorgende te volgen. Ik was gewoonweg nog te jong, maar nu ben ik er helemaal klaar voor (of iets dergelijks).


Ik zie uit naar een kennismakingsgesprek, zodat ik mijn motivatie nader kan toelichten.


Met vriendelijke groet,



Jeanine XXXXXXXXXX
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren