Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 juni 2009, 00:06
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Importeren, maar wat?

Wat kan je nu met zo'n advies, dat is toch veels te breed en algemeen?
Waarom past dat bij je?
Welke kwaliteiten heb je?

En allebelangrijkste: vind je het ook leuk???

Je kan wel pingpongballen gaan importeren maar doe dat alleen als je het echt leuk vindt, anders gaat het niet goedkomen.....

Ik denk dat je je loopbaanadviseur nog even om verdere uitleg moet vragen, want ik denk dat je hiermee nog niet veel verder komt!! Je moet eerst een goed product vinden en evt. een gat in de markt of je eigen niche creeeren en goed nadenken of dit het echt wel is.
Je gaat toch niet zomaar importeren omdat het wel bij je past....

Internationale handel is wel een heel breed begrip..... een bolletjesslikker doet dat in feite ook....

Ik zou hier nog even verder op doorgaan met je loopbaanadviseur, dit kan naar mijn mening toch niet het laatste woord zijn hierover?

Succes ermee.


[edit] PS: ik zie nu pas dat je 17 bent .... ik kan wat dat betreft eigenlijk alleen maar aansluiten bij wat Henk zo kort en krachtig zegt....
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren