Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 mei 2008, 14:08
Nicole99 Nicole99 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Berichten: 3
Nicole99 is on a distinguished road
Standaard Klachtenbrief werkhervatting bij ziekte

Wil iemand over mijn klachtenbrief heen kijken en beoordelen?!?!?!?! please

*******
xxxxxxx
xxxxxxxxx
Tel. xxxxxxxxx

xxx, 22 mei 2008

Arbo**** B.V.
****
****
****

Betreft: werkhervatting mevrouw ******



Geachte heer ****,

In vervolg op de brief die ik van u op 20 mei 2008 heb ontvangen, bericht ik u als volgt.

In de brief van 20 mei 2008 ben ik door u verplicht om uiterlijk 1 juli 2008 weer op het werk te verschijnen voor vijf uren per week. Hiermee kan ik geen genoegen nemen.

Op 10 mei 2008 ben ik bij u op het spreekuur geweest inzake de vorderingen van mijn ziektebeeld. Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven dat de vordering zeer minimaal zijn en ik graag in contact kom met een psychiater.

Op 15 mei 2008 heb ik telefonisch contact met u gehad met betrekking tot de vorderingen van de afspraak bij een psychiater. Hierbij deelde u mij mede nog geen actie te hebben ondernomen op mijn verzoek. U heeft mij telefonisch bevestigd zo spoedig mogelijk een afspraak te plannen bij een psychiater.

Door uw handelwijze voldoet u niet aan mijn verwachtingen. Ik voel mijn eigen niet serieus genomen en mijn ziektebeeld verslechter op dit moment drastisch.

Ik verzoek u dan ook zo spoedig mogelijk met mij contact op te nemen en ik verwacht van u binnen één week een schriftelijke reactie op mijn schrijven.

Ik vertrouw erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,




Mevrouw *******

Laatst gewijzigd door René; 22 mei 2008 om 15:23 Reden: Geanonimiseerd
Met citaat reageren