Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 februari 2009, 20:00
Chagendoorn Chagendoorn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2009
Berichten: 7
Chagendoorn is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief reisadviseuse

Heel erg bedankt voor de verbeterpunten Heb mijn brief verbeterd:

Geachte mevr. Plaiser
Deze brief schrijf ik naar aanleiding van de vacature reisadviseuse op de site toerkoop.nl. Het lijkt me namelijk erg leuk om bij uw reisbureau te werken.

Wat mij aanspreekt in uw organisatie is de diversiteit van de aangeboden reizen en vliegtickets; van ver weg reizen in de VS tot reizen in eigen land. Dat is voor mij één van de redenen om voor u te willen werken.
Wat mij ook aanspreekt is dat jullie bedrijf streeft naar jaarlijkse bijscholing en studiereizen voor uw medewerkers.

Het enige nadeel is dat ik geen ervaring heb in de reisbranche. Daarbij heb ik tot heden nog geen certificaat SEPR VVR, maar ben zeker bereid om deze te behalen om de functie te vervullen. Ik ben 1,5 jaar werkzaam geweest bij een dierenartsenpraktijk als paraveteriniar en ben erachter gekomen dat dit werk niet bij mij past. Voor deze baan heb ik 2 MBO diploma’s behaald namelijk dierenverzorging en paraveterinair/management. Het beroep reisadviseuse is mij daarin tegen wel op het lijf geschreven. Ik ben zeer geïnteresseerd in de reiswereld en lijkt het me erg leuk om mensen te helpen bij het vinden van hun perfecte vakantie. Mijn doelstelling is dan ook om klanten 100% tevreden te stellen. Ik ben erg flexibel, ben zeer behulpzaam tegenover klanten en collega’s, commercieel, sociaal, representatief en leergierig.

Ondanks dat ik geen ervaring en certificaat heb in de toeristische richting hoop ik toch bij u op gesprek te mogen komen. Ook lijkt het me erg leuk om een dag mee te lopen op uw bedrijf en met u of een collega te spreken over mijn kansen en mogelijkheden in uw bedrijf. Een uitnodiging voor een gesprek zie ik met spanning tegemoet.
Met vriendelijk groet,
Met citaat reageren