Los bericht bekijken
  #2  
Oud 22 maart 2010, 21:14
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: ongelukkig op werk

Citaat:
* Is het slim om met mijn coach te praten over mijn probleem?
* Kun je in een contract afdingen dat je niet eerder weggaat, of zal een groot bedrijf daar soepel mee omgaan?
* Wat voor gevolgen zal het hebben mbt de kosten van de opleiding? (gaan ze die op mij verhalen?)
* Nee, het is niet slim om met je coach te praten over eerder vertrekken. De loyaliteit van de coach ligt in eerste instantie bij het bedrijf. Praat met je coach over haalbare veranderingen binnen je functie waardoor je gelukkiger wordt en dingen die je zelf kunt verbeteren.

* Hoogstwaarschijnlijk zal het bedrijf zich niet soepel opstellen. Als ze het jou toestaan, moeten ze het iedereen toestaan. Beide partijen hebben zich gecommitteerd aan een jaar. Afspraak is afspraak. Daarnaast heeft het bedrijf enorm in je geďnvesteerd. Ik weet haast zeker dat ze je aan dit jaar zullen houden. Tenzij je op de bank zit/ opdracht net is afgelopen. Dan maak je misschien kans.

* Ik weet niet wat voor afspraken je hebt gemaakt ten opzicht van je studie. Dat zou in je contract/ studiekostenovereenkomst moeten staan of in het personeelsreglement.

Ik raad je aan om even de tanden op elkaar te zetten en je te richten op de gedeelten in het werk die je wel leuk vindt. Maak veel plezier met je collega's en pak ervaringen mee die je in je volgende baan kunt gebruiken. Sterkte!
Met citaat reageren