Discussie: Startersdilemma
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 juni 2015, 14:26
Keizerrr Keizerrr is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2014
Berichten: 7
Keizerrr is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je antwoord Marieke. Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft die angst. Ik betrap mezelf er vandaag weer op dat ik eigenlijk helemaal niet wil afstuderen nu omdat ik "bang" ben om als recruiter te eindigen (voor sommigen een leuke carriere, voor mij ziet het eruit als doodsvonnis :P). Ironisch genoeg dacht ik vroeger dat ik recruiter wilde worden en is mijn CV tot nu toe (sales en HR ervaring) perfect voor recruitment.

Maar ik wil het niet meer. En als zodanig voelt mijn CV en mijn kunnen incompleet voor iets anders. Ik ben nu dus weer (net als vorig jaar) aan het kijken naar een eventuele tweede master. Het probleem is alleen dat ik niet weet wat ik nu echt WEL wil. Ik vind het dus ook erg moeilijk om een keuze te maken in wat ik nu wil doen. Ik heb het idee dat ik met mijn HR master en de aangeboden startersbaan een "lock-in" veroorzaak die ik niet leuk vind en waar ik niet meer uit kom. Anderzijds zie ik bij mijn (ex)studiegenoten hoe lastig ze aan een baan kunnen komen en ALS ze er een hebben is het ... recruitment.

Ik ben dus echt weer even de weg kwijt. Heb je toevallig ergens een spoedcursus "weten wat je wil en aan de hand daarvan toekomstplannen maken"?
Met citaat reageren