Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 februari 2012, 23:45
Kanya Kanya is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 43
Kanya is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

- geboorteplaats, nationaliteit, relatie en sofinummer weghalen.
- automatiseringskennis en talen zou ik in één kopje vermelden. De talen in één zin zetten "vloeiend Nederlands, goed Engels en redelijk Duits". Dat lezen, spreken, schrijven enzovoorts doet er echt niet zoveel toe. Het komt zelden voor dat iemand een taal goed spreekt maar niet verstaat of schrijft of andersom.
- automatiseringskennis dus samen met talen onder een kopje 'vaardigheden' en dan ook in één zin. "goed met MS Office" (bedoel je met outlook de mail? Daar kan iedereen wel mee overweg. De overigen zijn ook niet echt bijzonder dus mag je samenvoegen als MS Office, dan heb je het hele pakket)

- de kopjes sporten en interesses weghalen maar gewoon samenvoegen "fitness, basketbal, stijldansen, gitaar spelen, tekenen
Haal ook even de hoofdletters weg bij de sporten.

Verder ziet het er netjes uit maar ik vind het wat saai. Laat zien dat je iets leuks kunt met word door bijvoorbeeld wat kleurtjes en dergelijken te gebruiken. Ook staat curriculum vitae en bijlagen met een andere lettertype dan de rest. Dit zou ik even aanpassen.

Verder vind ik het stukje persoonlijkheid waar je mee begint wel erg leuk. In het buitenland werken ze daar vaak mee, inplaats van een motivatiebrief en CV leveren ze daar alleen een CV in met zo'n stukje erbij. Als jij er ook nog een brief bij doet moet je voor jezelf even overwegen of je het laat staan. Ik vind het in ieder geval wel leuk en het geeft de lezer meteen een beeld van wie je bent.

Succes!
Met citaat reageren