Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 november 2011, 14:33
brouwem brouwem is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2011
Berichten: 1
brouwem is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief Pedagogisch medewerker

Kan iemand feedback geven op mijn brief?
Ik heb alle bovenstaande info (adressen en naam enzo) weggelaten, het gaat even alleen om de inhoud.

Naar aanleiding van uw advertentie op de website solliciteer ik naar de functie van Pedagogisch medewerker Buitenschoolse Opvang.

Mijn naam is xxxx, ik ben 19 jaar en kom uit xxxx. In juli heb ik mijn opleiding tot Onderwijsassistent afgerond. Hierna ben ik begonnen aan de Pabo in xxxx, maar helaas er enkele weken geleden mee gestopt. De reden hiervan is dat ik toch niet de juiste studiekeuze gemaakt heb. Aan de kinderen lag het niet. Met veel plezier werk ik nog steeds met kinderen.
Ik heb geen ervaring als Pedagogisch medewerker, maar ik wil graag veel leren en sta open om mijzelf te ontwikkelen.
Wel heb ik tijdens mijn opleiding tot Onderwijsassistent stage gelopen op verschillende basisscholen. Hierbij heb ik kennis kunnen maken met de verschillende leeftijdscategorieën van kinderen en hiermee leren werken.

Ik vind het erg leuk om voor een groep kinderen te staan en ben erg gemotiveerd om met ze te gaan werken. Enkele eigenschappen van mij: ik ben een doorzetter, lever graag goede resultaten af en ben erg geduldig. Dit laatste lijkt me erg van belang in het werken met kinderen.

Ik hoop dat het bovenstaande voor u aanleiding is mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek.
Met citaat reageren