Discussie: Dieptepunt
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 september 2013, 13:00
joducus joducus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2013
Berichten: 9
joducus is on a distinguished road
Standaard

De vacature:
Rayonleider m/v stad Groningen

Voor de stad Groningen is huppeldepup op zoek naar een enthousiaste Rayonleider m/v voor 25-30 uur per week.
Huppeldepup biedt een parttime dienstverband voor 25-30 uur per week met flexibele werktijden, goede opleidingsmogelijkheden, arbeidsvoorwaarden conform CAO, onkostenvergoeding en tantieme.

Functie-eisen
Als Rayonleider zorgt u voor het uitvoeren van de schoonmaakwerkzaamheden in de toegewezen objecten. Hierbij geeft u leiding aan meewerkende objectleiding en uitvoerende medewerkers. U bent verantwoordelijk voor het personeelsbeheer en de personeelskosten op de objecten. U onderhoudt daarnaast contacten met de opdrachtgevers. Samen met de Rayonmanager zorgt u voor de opstart van nieuwe objecten. Verder verricht u de bijbehorende administratieve werkzaamheden.

U beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten, bent communicatief vaardig en representatief. Verder bent u in het bezit van een rijbewijs en kunt u overweg met een computer. U heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Bij voorkeur in het bezit van een SVS-diploma leidinggevend middenkader. U bent woonachtig in het werkgebied.

Mijn brief:

Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode
mijn tel
mijn email

Werkgever naam
Werkgever adres
Werkgever postcode

Datum en plaats

Betreft; Sollicitatie vacature Rayonleider

Geachte ….

Als mensenmens, met oog voor detail, hecht ik grote waarde aan een schone omgeving.
Duidelijke communicatie, gemotiveerde mensen, uitstekende werkmiddelen en kennis van zaken brengen de resultaten op hoog niveau.
Hierin ligt een uitdaging welke ik enthousiast aanga en waarin ik het beste uit mezelf en collega’s naar boven weet te halen.

GOM streeft met goed doordachte werkmethodes naar tevreden gebruikers en verliest daarbij de werknemer niet uit het oog.
Deze instelling is wat ik graag zie bij een werkgever en ik ik sluit mij daar dan ook graag bij aan.

Mijn talent en opgedane ervaring wil ik verder ontwikkelen in een onderneming die sterk in zijn schoenen staat en in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden bespreken.

Met vriendelijke groet,
Mijn naam

Bijlage; CV

Schoonmaken is niet alleen een vak, het is een manier van leven.”


================================================== ====


Het lijkt mij aan de korte kant en ik mis iets maar kan er de vinger ook niet echt opleggen...
Met citaat reageren