Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 juni 2007, 16:48
ferrym ferrym is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Berichten: 1
ferrym is on a distinguished road
Standaard Welke kleding aan naar solicitatiegesprek

Hallo tijgers,

Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek, mede dankzij alle tips en tools die ik hier gelezen heb wat betreft cv's en sollicitatiebrieven. Nu zit ik echter met het volgende probleem, wat aan te trekken naar een orienterend gesprek. Ik ben een man dus eigenlijk zou ik niet met dit probleem moeten zitten maar toch . Ik ben namelijk bang dat voor de onderstaande functie een net pak iets te veel is voor de pz'er. Maar wat dan wel? Gewoon een pantalon met overhemd, wel of geen das? mischien wel colbert maar geen das? Om een beter idee te geven om wat voor functie het gaat staat hieronder een stukje van de vacature:




De werkzaamheden bestaan uit het inspecteren en reviseren van brandblusapparatuur met name brandblussers in vele diverse uitvoeringen, brandslanghaspels, e.d. Daar waar nodig geeft u adviezen aan onze klanten met betrekking tot onze producten en draagt u zelfstandig zorg voor verkoopopdrachten. U werkt vanuit huis en bezoekt dagelijks onze klanten die zich in uw gebied bevinden. U krijgt hiervoor een service-auto ter beschikking gesteld.

Als service-controleur bent u verantwoordelijk voor een efficiënte planning van uw dagelijkse werkzaamheden. Hierbij wordt u ondersteund door onze vakkundige binnendienst. Doordat onze klanten zich bevinden in diverse bedrijfstakken o.a. de dienstensector, petrochemie, industrie en utiliteit, is een grote variëteit in uw werkzaamheden gegarandeerd.

Gezien de aard van deze functie bezit u commerciële vaardigheden, bent u klantgericht en heeft u een servicegerichte instelling. Daarnaast zijn zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit onmisbare eigenschappen die wij onze servicemonteurs graag toedichten. Als service-controleur van Saval, bent u het visitekaartje van ons bedrijf.

Van kandidaten voor deze functie verwachten wij voorts:
• Minimaal MBO-niveau
• Representatief voorkomen
• Klant- en servicegericht
• In het bezit van een geldig rijbewijs



Iemand met tips en tools hierover? Op internet kan ik er weinig over vinden behalve net pak en niet over/underdressen.

Alvast bedankt,
Ferry
Met citaat reageren