Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 februari 2007, 16:50
Lelle Lelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 2
Lelle is on a distinguished road
Standaard sollicitatie stageplek voor SPH'er

Betreft: Sollicitatie jaarstage

Dronten, 6 februari 2007

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben *, een tweedejaars SPH’studente van de * in Zwolle. Voor het derde jaar ben ik op zoek naar een stageplek voor tien maanden en middels deze brief wil ik graag solliciteren voor een stageplek als groepsleidster voor de periode van september tot juni 2007 op de locatie* .

Door verschillende literatuurstudies tijdens mijn opleiding over orthopedagogiek, stromingen binnen de psychologie, psychosociale problematiek, levensloopsychologie en opvoedings- en ontwikkelinsondersteuning, ben ik zeer geďnteresseerd geraakt in psychosociale en psychiatrische problematieken, waardoor ik graag meer zou willen weten over de problematieken van de jeugdigen die in uw instelling verblijven. De kennis die ik tijdens de literatuurstudies heb opgedaan zou ik graag in de praktijk brengen en ik zou hier tijdens mijn stage graag meer over willen leren.

Daarnaast denk ik dat ik een geschikte stagiaire zal zijn omdat ik leergierig en enthousiast ben. Binnen een team ben ik flexibel en ik neem graag actief deel aan teamvergaderingen en andere activiteiten op de afdeling. Naast samenwerken kan ik ook goed zelfstandig werken. Van nature help ik graag mensen, het geeft mij voldoening iets bij te kunnen dragen aan de positieve ontwikkeling van cliënten, iets waarvoor ik mij tijdens mijn stage volledig zal inzetten.

Het lijkt mij een grote uitdaging en erg leerzaam om het team als groepsleidster op de locatie * te mogen versterken. Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn brief nader toe te lichten in een gesprek

Met vriendelijke groet,


*.

Bijlage: curriculum vitae.


Dit is mijn brief, ik zou graag willen weten of jullie, voor zover dat te beoordelen valt, er inhoudelijk genoeg informatie op staat, hoe de brief overkomt en of er spellingsfoutjes instaan/of de zinsopbouw anders kan.
Ik hoor het graag!
Met citaat reageren