Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 december 2007, 13:26
jamila elhaddouchi jamila elhaddouchi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2007
Berichten: 2
jamila elhaddouchi is on a distinguished road
Standaard Wil weer aan het werk en weet niet hoe te solliciteren

ik ben een alleenstaande moeder van 34 jaar en ben een tydje uit de arbeidsmarkt...wil weer graag aan het werk maar heb een te grote kloof in mijn cv.. ik wil graag weer solliciteren maar weet niet hoe ik moet beginnen.kan iemand mij hier bij helpen? ik wil graag solliciteren als secretarieel medewerkster bij een deurwaarderskantoor. heb ondanks het niet op de arbeidsmarkt te verkeren niet stilgezeten heb via kennissen een netwerk opgebouwd van mensen die hulp nodig hadden bij verschillende instanties zoals o.a schulden , aanvragen bijzondere bijstand, e.d dit heb ik altyd met succes afgerond. de vraag is dus of dit ook geldt en of ik dit ook kan vermelden. aan opleiding heb ik secretariele opleiding en heb werkervaring opgedaan in een simulatiebedrijf van het vakcentrum opleidingen.. op dit moment zit ik nog in de wao ....wie weet hoe ik moet beginnen en wat ik aan mijn kloof in mijn cv moet doen??

Laatst gewijzigd door jamila elhaddouchi; 12 december 2007 om 13:38 Reden: wil weer aan het werk en weet niet hoe te solliciteren
Met citaat reageren