Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 november 2011, 15:32
labear1386 labear1386 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 12
labear1386 is on a distinguished road
Standaard Dringend hulp nodig bij sollicitatiebrief tramconducteur

Hoi tijgertjes! Ik wil graag bij het GVB solliciteren maar loop vast met mijn sollicitatiebrief, het springt er niet echt uit vind ikzelf. Heb dringend advies/tips nodig! Alvast bedankt
Dit is de vacature:

Amsterdam bruist. Iedere dag reizen zo’n 800.000 mensen met het openbaar vervoer door de stad. Met een uitgebreid netwerk van tram-, bus- en metrolijnen en veerverbindingen over het IJ zorgt GVB dat alle reizigers veilig, snel en comfortabel op hun plaats van bestemming komen. Het openbaarvervoerbedrijf staat middenin de Amsterdamse samenleving, met al haar dynamiek en ontwikkelingen. GVB verbindt heel Amsterdam met heel Amsterdam.

Functieomschrijving:

Een conducteur op de Amsterdamse tram is een vertrouwd gezicht. Je bent verantwoordelijk voor het op tijd en veilig vervoeren van passagiers. Je bent het aanspreekpunt voor de reizigers en samen met de trambestuurder vorm je een hecht team. Daarnaast geef je reisinformatie, verkoop je tickets en beantwoord je vragen van reizigers. Je werkt in een vast rooster, met dag-, avond- en weekenddiensten.

Functie-eisen:

Je bent representatief, servicegericht en klantvriendelijk. Je hebt aantoonbare ervaring met klantencontacten en je kunt goed omgaan met diverse mensen in verschillende situaties. Werken op onregelmatige tijden is je bekend. Wij vragen voor deze functie een VMBO werk- en denkniveau en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (spreken, lezen en schrijven op tenminste NT2-niveau 4 /B1 niveau). Daarnaast ben je minimaal 18 jaar en ben je tussen de 1.60 m en 1.95 m lang.


Dit is mijn sollicitatiebrief

Betreft: vacature tramconducteur 32 uur


Amsterdam xxxxx


Geachte heer/ mevrouw,


Naar aanleiding van de vacature op de website, solliciteer ik naar de functie tramconducteur. Momenteel werk ik bij Xenos, een retail/ detailhandel bedrijf in het hart van Amsterdam en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.


Het doel om de passagier veillig en tevreden naar zijn bestemming te kunnen brengen maakt mij enthousiast en zie ik als een echte uitdaging. De diversiteit van de taken in de functie spreken mij aan. Klantvriendelijk, servicegericht, en representatief zijn vaardigheden waarover ik beschik, omdat ik in een winkel werk waar ik constant te maken heb met mensen van allerlei afkomsten en culturen.
Overdag werk ik als verkoopmedewerkster, en s' avonds als vulploedleidster. Hieruit blijkt dat ik zowel zelfstandig maar ook goed kan samen werken.

Het GVB is een van de grootste bedrijven in Amsterdam, en daar wil ik graag deel van uit maken. Ik zie graag uw reactie tegemoet, en zou graag mijn cv willen toelichten in een sollicitatie gesprek.
Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Met citaat reageren