Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 oktober 2012, 23:26
Roos2000 Roos2000 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2012
Berichten: 3
Roos2000 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief filiaalmanager

Zou misschien iemand mijn sollicitatiebrief willen nakijken en eventueel corrigeren aub? Hier gaat het om een vacature (filiaalmanager) Alvast bedankt!!

Naam bedrijf
Adres
Postcode en plaats

Plaats, datum

Geachte mevrouw, heer,

Het eerste waar een commercieel bedrijf aan denkt, met een manager samen te werken die zeer gedreven is in verkoop met tactvolle wijze.

Ik ben een vakbekwame manager met oog voor verkoop, voor bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samen werk. Graag zou ik mijn talenten in een bedrijf als ***** in willen zetten en verder willen ontwikkelen.

Na het afronden van mijn Mode en kleding en detailhandel opleidingen, begon ik gelijk als assistent filiaalmanager bij ******. Ruim 10 jaar werk ik met veel plezier in Fashion World. Gedurende deze periode heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van verkoop, klantbenadering en klantbehandeling. Bij al mijn eerdere werkzaamheden als filiaalmanager, accountmanager en allround verkoopster heb ik veel contact gehad met klanten, daardoor kan ik met veel verschillende typen mensen goede contacten onderhouden. Ik heb een sterk gevoel voor klantgerichtheid en service. Tevens ben ik een organisator, een goede communicator en een motiverende coach.

Met mijn ruime ervaring in mode branche, mijn geschikte skills voor de functie, mijn brede netwerk en tenslotte mijn klantvriendelijkheid, denk ik dat klantbinding voor uw bedrijf groter wordt. En klanttevredenheid toeneemt, waardoor dit voor continuďteit in de samenwerking van een langdurige klantrelatie zorgt.

Ik denk met mijn opleiding en ervaring een adequate Top Manager te kunnen zijn. Graag wil ik mijn ideeën betreffende de invulling van deze functie in een gesprek verder toelichten.


Hoogachtend,


***** *****
Met citaat reageren