Discussie: Impasse
Los bericht bekijken
  #9  
Oud 28 maart 2014, 10:33
Bor Komorovski Bor Komorovski is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Berichten: 11
Bor Komorovski is on a distinguished road
Standaard

Dat klopt. Ik ben er geweest en autochtone Singaporezen klagen daarover, vinden dat Chinezen hun banen aftroggelen (terwijl 75% zelf van Chinese afkomst is). Met als resultaat dat de regering het nog moeilijker maakt om binnen te komen. Een beetje het verhaal dat we hier met de Zwitsers hebben.

Zijn er wellicht andere landen of mogelijkheden in de regio? China is om dezelfde redenen en door de taal eigenlijk te ontoegankelijk, mijn vrouw heeft een hekel aan Japan (WOII), en ik heb een vrij hard hoofd in de mogelijkheden en ontwikkeling van Vietnam, de Filippijnen en Thailand. Niet dat ze daar nu in het Stenen Tijdperk leven maar toch.

Het enige waar ik eigenlijk bang voor ben is een salaristerugval terwijl bepaalde kosten in Lux blijven doorlopen maar misschien moet ik dat maar net als de piloot in het andere topic voor lief nemen. En wellicht voorlopig eerst me op een Europese bankencarriere richten. Als ik de trustbranche uitkom zou ik al een hele stap verder zijn.

Overigens bedankt, je weet waar je over schrijft, hier heb ik meer aan dan halfzachte adviezen van 'Azie moet je doen!'
Met citaat reageren