Los bericht bekijken
  #8  
Oud 19 augustus 2011, 23:39
Zoeker Zoeker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2011
Berichten: 4
Zoeker is on a distinguished road
Standaard

Bestee Rens.

Dank voor je reactie. Ik reageeer zo laat terug omdat ik midden in een verhuizing en verbouwing zit(in omgekeerde volgorde :-)). De vraag waar ik over vijf jaar wil staan verschilt met de dag. Er zijn wel een aantal interesse gebieden die steeds terugkomen: psychologie, loopbaancoach en digitale communicatie. De eerste twee zijn lastig, psychologie duurt in deeltijd 6-8 jaar en loopbaancoaches zijn er genoeg. Nu ben ik projeectleider van een nieuw op te zetten internet en mag ik straks ook het traject naar een nieuw intranet leiden. De organisatie waar ik werk (wat ze doen) begrijp ik eigenlijk niet en vind ik ook totaal oninteressant. De twee projecten vind ik wel leuk al merk ik dat er nog genoeg te leren valt voor mezelf. Ik zit er over te denken een stevige internatmanager opleiding te gaan volgen alleen is deze erg duur (6.500 e). Ben 34 en wil nu niet meer van die cursujes doeb van 2/3 dagen. Wil mijn kennis en vaardigheden echt opkrikken. In mijn huidige werk heb ik weinig met werving van doen. Daar is het de organisatie niet naar (overheid). ik wil eigenlijk binnen twee jaar leidinggevende zijn van een digitaal webteam. Waar ik nu zit kan dit niet..te klein en nogmaals werving etc is totaal niet belangrijk voor deze organisatie. Mijn werkgever wil bijdragen in tijd (de opleiding is namelijk op een vrijdag 15x). Maar nu twijfel ik weer: is dit wel de juiste opleiding voor mij/helpt dit mij om verder te komen/misschien is deze richting toch niks voor mij. Het is een flinke investering en dat terwijl ik net eeen huis heb gekocht en aan kinderen ga beginnen..Kortom ik vind het lastig een knoop door te hakken maar ben bang als ik dit niet doee straks vast te lopen.
Met citaat reageren