Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 januari 2011, 12:07
TheGreenSkull TheGreenSkull is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 4
TheGreenSkull is on a distinguished road
Lightbulb Vacature administratief medewerker, graag uw feedback

Hallo allemaal ik ben een 40 jarige die na 5 jaar wat anders zoekt dus ik ben gaan rond kijken en vond deze vacature, ik zou het graag op prijs stelen als het publiek mij feedback kan geven.



Naam bedrijf hier
T.a.v. De heer Pieter Karel (HR Adviseur) <--- overdeze regel heb ik mijn twijfels, wat is jullie reactie hierop
Adres hier 2
1234 AB Rijswijk

Den Haag, 12 januari 2011



Betreft: Sollicitatie op de functie van Administratief Medewerker Stagebureau (1,0 fte) <--- is dit niet te lang, wat is jullie reactie hierop



Geachte heer Karel,

Onlangs heb ik uw vacature op de website van de Haagseschool gelezen en ik ben zeer geďnteresseerd.

Sinds 2007 ben ik werkzaam bij DELETED; eerst als point of sale support, daarna als office support ter ondersteuning van de branche manager, operations manager en de afdelingen customer service, accounts receivable en sales. Ik ben van mening dat met mijn huidige ervaring en kennis ik veel voor het stagebureau zou kunnen betekenen.

De functie bij het stagebureau spreekt mij aan vanwege het internationale en ondersteunende karakter. Tevens wil ik graag werken in een dynamische omgeving. De door u aangegeven profiel kandidaat daar herken ik mijzelf in.

Daarnaast sluit deze functie zeer goed aan op mijn huidige werkervaring. Tevens ben ik communicatief en sociaalvaardig en maak ik gemakkelijk contact met mensen, ik werk graag zelfstandig maar kan ook goed in teamverband werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met meerdere verschillende computerprogramma’s. In mijn huidige dienstverband ben ik verantwoordelijk voor het onderhoud van databases, intranet en websites.

Voor nadere informatie met betrekking tot mijn belangrijkste persoonlijke gegevens mijn studie, persoon en ervaring verwijs ik u naar bijgesloten curriculum vitae.

Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.



Met vriendelijke groet,
zet ik ter hoogte van hier mijn handtekening of is een voornaam en achternaam genoeg

Naam
Straatnaam + nr
Plaats



Bijlage: (CV)

Laatst gewijzigd door TheGreenSkull; 13 januari 2011 om 12:12 Reden: AANPASSING
Met citaat reageren