Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 januari 2011, 14:56
TheGreenSkull TheGreenSkull is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 4
TheGreenSkull is on a distinguished road
Lightbulb

Hoi sproet,
ik heb het een en ander aangepast, wat vind je ernu van.
Ik stuur deze motivatie brief+cv per e-mail

Dit is de profieltekst die staat in de vacature
PROFIEL KANDIDAAT

• afgeronde MBO opleiding (bij voorkeur MHS of toerisme)
• enige jaren administratieve werkervaring;
• goede kennis van Nederlands en Engels;
• goede kennis van MS Office (Word en Excel) en ervaring met Internet;
• stressbestendig;
• goede communicatieve en sociale vaardigheden;
• representatief;
• initiatiefrijk;
• een flexibele, service gerichte instelling;
• kan zelfstandig werken, maar ook goed in een team functioneren;
• affiniteit met de gastvrijheidsector;
• affiniteit met en kennis van moderne communicatiemiddelen / onderhoud websites;
• ervaring met Otys recruitment systeem is een pre.




Naam bedrijf hier
T.a.v. De heer Pieter Karel
Adres hier 2
1234 AB Rijswijk

Den Haag, 12 januari 2011



Betreft: vacature administratief medewerker stagebureau



Geachte heer Karel,

Onlangs heb ik uw vacature op de website van de school gelezen en ik ben zeer geďnteresseerd.

De functie bij het stagebureau spreekt mij aan vanwege het internationale en ondersteunende karakter. Tevens wil ik graag werken in een dynamische omgeving. De door u aangegeven profiel kandidaat daar herken ik mijzelf in.

[is er vanaf hier]

Sinds 2007 ben ik werkzaam bij DELETED; eerst als point of sale support, daarna als office support ter ondersteuning van de branche manager, operations manager en de afdelingen customer service, accounts receivable en sales. Ik ben van mening dat ik met mijn huidige ervaring en kennis veel voor het stagebureau zou kunnen betekenen.

Daarnaast sluit deze functie zeer goed aan op mijn huidige werkervaring. Persoonlijk ben ik initiatiefrijk, communicatief en sociaalvaardig en maak ik gemakkelijk contact met mensen; ik werk graag zelfstandig maar kan ook goed in teamverband werken. Tevens ben ik accuraat en heb ervaring met meerdere verschillende computerprogramma's. In mijn huidige dienstverband ben ik verantwoordelijk voor het onderhoud van databases, intranet en websites.

[tot hier niet genoeg onderbouwd]

Voor nadere informatie aangaande mijn belangrijkste persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn bijgesloten curriculum vitae.
Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,



Bijlage: (CV)
Met citaat reageren