Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 april 2009, 11:35
Taco Taco is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2009
Berichten: 6
Taco is on a distinguished road
Exclamation Re: Projectcoördinator Netwerk en Evenementen, graag commentaar

Hoi Jacqsoecker,

Ik heb je brief snel doorgelezen en kaart hier enkele zaken aan die mij opvallen.

Citaat:
Creatief, teamplayer die tevens ook goed zelfstandig kan werken en een coördinerend en organiserend vermogen heeft, zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn en daarom solliciteer ik op de functie Projectcoördinator Netwerk en Evenementen die ik op de site van ***** zag staan.
Ik vind het begin van je brief niet zo sterk, mede doordat je veel informatie in 1 zin probeert te duwen met als resultaat dat de zin niet prettig leest.

Kun je ook specificeren wat jou zo enthousiast maakte mbt de omschrijving van de functie? Je verhaal staat dan net wat sterker. Want wat bedoel je met de uitdaging van de functie? Hoe wordt jij daardoor uitgedaagd?

Citaat:
spreken mij aan en geven mij de mogelijkheid om een stapje verder te komen in mijn loopbaan.
Persoonlijk hou ik niet van verkleinwoorden en woorden waarmee een vorm van waarde wordt gegeven ---> ik richt me op 'stapje'.

Door de zin zo op te bouwen geef je een soort van waarde aan (in termen van klein stapje, stapje, stap, grote stap) aan die ik bij het schrijven van een sollicitatiebrief eruit zou laten als het niet goed onderbouwd wordt.

Citaat:
Als Projectcoördinator Netwerk en Evenementen binnen uw bedrijf kan ik mijn tot nu toe opgedane vaardigheden goed gebruiken en verder ontwikkelen
Schrap 'tot nu toe opgedane' en de zin loopt beter naar mijn mening.

Citaat:
Hierbij denk ik niet in problemen, maar in uitdagingen die zo adequaat mogelijk opgelost dienen te worden.
Mooie zin, maar blijf niet in holle frasen steken want is dit niet gewoon logisch? Problemen moeten toch altijd zo adequaat mogelijk en zo snel mogelijk opgelost worden? Het zegt wel wat over je houding dat je inspringt waar dat nodig is en misschien vult dat elkaar wel aan.

Citaat:
Hierbij in acht nemend de wensen van de klanten en de mogelijkheden van de diverse schepen.
Maak ervan: rekening houden met i.p.v. in acht nemend

Citaat:
daarbij het budget en de mogelijkheden in ogenschouw nemend.
anders formuleren, bijvoorbeeld: het budget en de mogelijkheden daarop afstem.

Citaat:
Verder zijn we altijd opzoek naar nieuwe ideeën, programma’s om nieuwe klanten binnen te halen.
Ik denk dat als je dit iets actiever beschrijft, het geheel er beter uitspringt. Bijvoorbeeld dat er brainstormsessies of vergaderingen waren (waar jij wellicht de voorzitter van was) om nieuwe klanten aan te trekken.

Citaat:
Resumerend; mijn opleiding en de ervaring die ik tot nu toe heb opgedaan sluiten naar mijn idee goed aan op de functie.
Ik zou dat resumerend eruit laten.

Succes
Met citaat reageren