Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 december 2012, 14:34
Enna Enna is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 december 2012
Berichten: 8
Enna is on a distinguished road
Standaard

Hoi Alan,

Ik vind je CV er mooi overzichtelijk uitzien en ik denk ook passend bij je werkveld (ik ben niet helemaal bekend in die richting, maar ik vind het wel spreken voor iemand die goed over weg kan met IT)

Daarnaast nog wat kleine dingen die me opvielen in je brief,

hoop dat je er wat aan hebt,

groetjes Enna

Citaat:
Geachte heer ***,

Middels deze solicitatie wil ik graag mijn belangstelling laten blijken voor uw organisatie, Ik zou dit even toespitsen op het bedrijf, zo lijkt het alsof je deze brief voor meerdere sollicitaties gebruikt wordt. Mijn naam is ***, afstudeerder aan de Hogeschool ***. Ik volg op dit moment de opleiding ***. In kader afstuderen ben ik opzoek naar een passend afstudeerbedrijf.

Mijn reden tot sollicitatie *** is vooral wegens mijn reden tot in combinatie met wegens is dubbelop, persoonlijk zou ik 'wegens' weglaten mijn passie voor Networking. Een afstudeerstage aan de *** *** zou werkelijk geweldig zijn! Want waar is meer Networking, dan bij een IX/IPX? Een uniek bedrijf, en een unieke uitdaging! Je enthousiasme komt goed over uit je zinnen, maar ik zou misschien wat voorzichtiger zijn met je uitroeptekens

De reden waarom ik denk geschikt te zijn een afstudeerstage te kunnen verwezenlijken bij uw organisatie, is vooral wegens mijn vooropleiding, mijn behaalde certificaten en nogmaals mijn passie wat betreft Networking heb je hier misschien ook al ervaring mee? en kan je daarmee je argument sterker maken ipv herhaling.

Wat mijn opleiding betreft: *** is een opleiding uitermate gefocust op het gebeid gebiedvan Networking. Zo heb ik reeds vakken gevolgd op het gebied vandit gebruik je in de vorige zin ook, misschien kan je er van maken: waarbij CCNA, CCNP, CCDA, CCDP, Advanced Network Design en Networking Security en Hacking aan bod kwamen: CCNA, CCNP, CCDA, CCDP, Advanced Network Design en Networking Security en Hacking. Gezien mijn passie je hebt passie al vaker gebruikt misschien kan je er iets van maken als: door mijn interesse in.... heb ik extra vakken/cursussen (naast school?) gevolgd, waarbij ik de officiele ..... certificaten heb behaaldben ik nog een stap verder gegaan dan de gemiddelde student ***. Ik ben namelijk ook in het bezit van de officiële CCNA en CCNP certificaten.

Bijgevoegd mijn CV, waarbij ik in het kleins vertel over wie ik ben, mijn motivatie tot solliciteren *** en de nodig gegevens omtrent opleiding, behaalde certificaten en toekomstvisie. Bij een sollicitatie zit in principe altijd een cv, dus misschien hoef je het hier niet meer te benoemen, misschien is het wel mooi om juist je toekomst visie hier in de brief te zetten of je ideeën met betrekking tot het afstuderen, moet je een onderzoek doen en heb je al ideeën hierover?

Mijn sollicitatie zou ik graag nader persoonlijk willen toelichten. Hopend op een positieve reactie uwerzijds.
Hartelijke groet,
***
Met citaat reageren