Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 maart 2013, 16:18
marie15 marie15 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2013
Berichten: 6
marie15 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief fysiotherapeut

Hallo,

Hierbij mijn sollicitatiebrief, graag zou ik feedback willen hebben betreft mijn enthousiasme in deze brief en of ik overtuigend overkom.

Eisen vacature:
zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met ervaring in orthopedische revalidatie.
Je bent pro-actief, ondernemend en kan goed zelfstandig werken en je bent in staat om contacten te onderhouden met huisartsen, ziekenhuizen en sportverenigingen. Tevens ben je bereid om 1 of 2 avonden te werken. Het gaat initieel om een parttime functie (2-4 dagen) die kan uitbreiden naar een fulltime functie.

Wij bieden jou een leuke baan met doorgroei mogelijkheden. Je bent gewend om te werken met intramed en fysioroadmap en onderhoud patienten dossiers op plusnivo. Wij bieden je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het financieel ondersteunen van vervolgstudies zoals oa dry needling.

Mijn brief:

Geachte meneer **,

Op de vacaturebank van ** zag ik uw vacature voor enthousiaste fysiotherapeut. Middels deze brief wil ik daarop reageren.

“Uw bedrijf” is bij mij al bekend, vanwege de tweede stage van mijn studie. Dit was voor mij een leerzame en leuke ervaring. Met name, omdat ik hier de diversiteit in de patiëntenpopulatie zag, die ik bij mijn eerste stage in het verpleeghuis miste. Dit is dan ook de reden dat uw vacature mij aanspreekt.

Momenteel ben ik twee ochtenden werkzaam bij *** Dit doe ik met veel plezier. Graag zou ik mijn huidige werk willen combineren met het werk bij “uw bedrijf”.

Ik heb tijdens mijn studie en stageperiodes ervaring op gedaan met plannen en organiseren. Dit heb ik kunnen ontplooien onder verantwoordelijkheid van mijn stagebegeleiders. Daar heb ik op dit moment profijt van tijdens mijn huidige werk. Door de stage bij jullie zijn Intramed en Fysioroadmap mij niet onbekend en ben ik nauwkeurig in het bijhouden van patiëntendossiers. Graag pak ik de mogelijkheid aan om mijzelf te kunnen ontwikkelen middels vervolgstudies/cursussen.

Graag zou ik deze brief en mijn cv willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren