Discussie: Loopbaan suggesties
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 12 november 2013, 14:01
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard waar ik aan dacht

Hoi,

Wat mij meteen te binnen schoot was reisleider, en dan natuurlijk in een warm, Spaanstalig land.

Over je opmerking dat je zinvol werk wilt doen: ik heb dat ook een tijd gehad. Eigenlijk wil ik dat liever nog steeds, maar ik heb wel wat dingen ondervonden/bedacht:
- er is zéér weinig werk bij non-profit en er zijn heel veel mensen die er willen werken
- waarom niet 'iets goeds' doen in je vrije tijd, of als vrijwilliger naast je baan? Bijvoorbeeld bij Humanitas zoeken ze altijd mensen die als taalcoach willen werken om mensen beter NL te leren.
- ik zelf werk graag erg efficiënt en ben er achter gekomen dat dat bij non-profit toch niet echt altijd het geval is. Mooie droom maar de werkelijkheid is dus, in ieder geval bij mij, niet zo mooi als ik altijd dacht. Vraag je af of je tegen inefficiënt werken kunt. Oké, dit is wat kort door de bocht van me misschien, heb er gewoon onlangs een negatieve ervaring opgedaan toen ik zelf als vrijwilliger werkte voor een stichting.

Misschien heb ik er overheen gekeken, maar ik vroeg me wel af of je ook Spaans spreekt?

Succes,
I.
Met citaat reageren