Los bericht bekijken
  #10  
Oud 16 maart 2012, 16:35
monique1985 monique1985 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2012
Berichten: 2
monique1985 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb ook precies hetzelfde gehad. Na het afstuderen ben je echt nog een basispsycholoog zonder ervaring en kom je heel moeilijk aan een baan als basispsycholoog. Je moet echt een stapje lager gaan of meer ervaring gaan opdoen als basispsycholoog.

Ik heb naar aanleiding van de vraag van demonique zelf ook een vraag. Ik ben nu zelf eindelijk werkzaam als basispsycholoog, maar mijn contract dreigt niet te worden verlengd. Ik weet niet zeker of het niet wordt verlengd, maar ik heb een vermoeden van niet. Ik werk hier bijna 1 jaar en ik heb volgens mij niet zoveel geleerd als ze hadden verwacht en bovendien heb ik veel moeite met taal en spelling. Dit zie je natuurlijk terug in de schriftelijke rapportages. Ik ben hierdoor erg aan mezelf gaan twijfelen. Ben ik nou dom?, hoe heb ik nou een universitaite opleiding kunnen afronden?, hoe komt het dat ik hier zoveel moeite mee heb?, moet ik iets anders gaan doen op lager niveau?, heb ik dyslexie ofzo?, functioneer ik niet op universitair niveau?, ga ik ooit als psycholoog kunnen werken? Kan ik het wel? etc.

Kortom, ik twijfel heel erg aan mezelf en weet niet zo goed op welke functies ik hierna moet gaan solliciteren. Het gaat de werkgevers natuurlijk opvallen dat ik van een functie op niveau kom en solliciteer op een functie wat iets onder mijn niveau ligt. Ik zit er namelijk aan te denken om te gaan solliciteren op functies in de jeugdzorg zoals medewerker toegang etc...En ga je vertellen waarom je contract niet is verlengd als blijkt dat het niet is verlengd op grond van je functioneren?

Wat vinden jullie hiervan?

Laatst gewijzigd door monique1985; 16 maart 2012 om 16:40 Reden: aanvulling+typfout
Met citaat reageren