Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 augustus 2012, 13:22
Sonneblom Sonneblom is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 2
Sonneblom is on a distinguished road
Smile Open sollicitatie als fysiotherapeut

Halllo allemaal,
Ik ben Zuid-Afrikaans en voor mij is het moeilijk om een sollicitatiebrief te schijven. Onderstaande brief is niet enthousiast genoeg. Denk dat ik daarom nog geen baan heb. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groetjes Sonneblom.


Betreft: Open sollicitatie.

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben Sonneblom 30 jaar oud en dit jaar afgestudeerd als fysiotherapeut.
Flexibel, enthousiast, leergierig en sociaalvaardig dit zijn enkele van mij karakter eigenschappen.

Werken bij uw organisatie zie ik als een uitdaging. Mijn doel is om de zorg zo optimaal mogelijk en patiëntspecifiek te maken. Voor mij is het belangrijk dat ik een goede band kan opbouwen met de patiënten, individueel of in groepsverband. Door een goede vertrouwensband met de patiënten wordt er optimaal zorg verleend.

Binnen mijn opleiding heb ik in vier verschillende praktijken stage gelopen. Hier heb ik ervaring opgedaan onder andere in de volgende gebieden: rug, nek, schouderklachten. Ook heb ik ervaring met het geven van groepslessen voor oudere patiënten met CVA en parkinson. Naar de patiënten ben ik altijd erg enthousiast en probeer ik iedereen zoveel mogelijk te betrekken in de groepsles.

Begin juli had ik 3 weken als waarneemster gewerkt bij $%&_ Fysiotherapie te $&%_&&()_&. Hier heb ik onder andere gewerkt met hartfalen- en diabetisch oefengroepen. Doordat de praktijk in een sportschool gevestigd is, waren er veel mogelijkheden voor patiënten om onder begeleiding en toch actief aan hun herstel te werken.

Goede verslaglegging is een onmisbare deel in fysiotherapie. Programma´s waarmee ik eerder heb gewerkt zijn, FysioRoadmap, fysiomanager en Intramed.

Op dit moment wil ik graag ervaring opdoen zodat ik mezelf verder kan ontwikkelen binnen de fysiotherapie. Hierdoor word je blootgesteld aan meerdere onderdelen van ons vak.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden willen bespreken om als fysiotherapeut binnen uw organisatie te werken.

Bijgaand mijn CV.
Met citaat reageren