Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 november 2007, 22:53
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Teamleider

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Via de website van de xxx las ik de vacature voor teamleider op de afdeling Dagbehandeling. Bij deze wil ik graag solliciteren naar die functie.
Niks mis mee, maar wel een beetje saai he?

Citaat:
Wel zoek ik altijd naar extra verdieping en uitdaging in mijn werk en vind die (gedeeltelijk) in verschillende projecten. In mijn CV kunt u deze terugvinden.
Hier zou ik iets meer over zeggen in de brief. Nu roept het vragen op die de lezer maar moet zien te beantwoorden door elders te zoeken.

Citaat:
Eenmaal de smaak te pakken van het coördineren en plannen liet het me niet meer los.
Misschien nog iets explicieter voor dit punt in de brief duidelijk maken dat je werkervaring hebt met coördineren en plannen (het wordt verderop in de brief natuurlijk wel duidelijk). Misschien een STAR-verhaal van hoe je dat doet.

Citaat:
avond- weekend-
Komma ertussen (avond-, weekend- en ...).

Citaat:
privé-omstandigheden
Wordt veel zo geschreven, maar tegenwoordig is de officiële spelling: privéomstandigheden (het is geen klinkerbotsing). Bijvoorbeeld in het Groene boekje: privéonderwijs.

Citaat:
heb ik die baan moeten opzeggen maar vond gelukkig
Komma ertussen (leespauze): moeten opzeggen, maar vond gelukkig

Citaat:
mijn vaardigheden die ik destijds opgedaan heb
Ik zou zeggen: de vaardigheden die ik...

Citaat:
in de vorm van teamleider.
in de functie van teamleider.

Citaat:
zijn bij een ieder zeer positief bevonden
Eenieder (één woord), wel een beetje oubollig.

Kun je deze bewering nog concreter maken of onderbouwen? Bijvoorbeeld door een positieve beoordeling door je leidinggevende te noemen?

Ik ken de verpleegkundewereld niet, maar het lijkt me een sterke en kansrijke sollicitatie. Doe dus niet al te gekke dingen meer met je brief, dat is waarschijnlijk helemaal niet nodig.
__________________
René
Met citaat reageren