Los bericht bekijken
  #33  
Oud 24 augustus 2008, 10:59
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie ambulancechauffeur: graag een mening van de experts

Hoi,

Bedankt voor je omschrijving.

Om eens een voorbeeld te noemen: Een aantal maanden geleden was ik op een evenement waar een persoon na hardlopen onwel werd en een minuut buiten bewustzijn was. Gezien dit uiteindelijk de derde keer was (plus een eerdere ziekenhuisopname) had ik toch de ambulance gebeld om naar hem te laten kijken.

Nu is het punt waar ik nog over twijfel: Ik bleef er nog heel even bij toen ze arriveerden en vertelde wat de patient mij verteld had (onwel/overgeven/derde keer). Binnen 10 seconden wist de verpleegkundige wat er aan de hand was... Is het voor jullie als ervaren hulpverleners dan enorm vervelend of is zo'n korte update wenselijk? Toen ik uiteindelijk vertelde dat het de derde keer was moest hij even meelopen voor een hartfilmpje. Ik ben op dat moment er niet meer bijgebleven en weer teruggegaan naar de EHBO-post.

Als ik het zelf terugbekijk verder geen negatieve (vertragende) invloeden gehad op de hulpverlening, tenzij jij aangeeft dat jullie van A tot Z graag alles van de persoon zelf willen vernemen?

Met alle overige eigenschappen ben ik wel aardig bekend en met het autorijden ben je natuurlijk nooit uitgeleerd. Collegialiteit staat bij mij hoog in het vaandel!

Nogmaals bedankt voor deze zinvolle tips en zal bij een eventueel gesprek hier zeker rekening mee houden!
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren