Los bericht bekijken
  #4  
Oud 9 februari 2011, 21:09
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charmeleon Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik zit al een hele tijd mijn hersenen te kraken op een goede sollicitatiebrief.
Wat ik al heb gemerkt is dat ik echt waanzinnig slecht ben in het schrijven er van!de sollicitatie is gericht aan bakkerij die een verkoopster zoekt.ik heb geen ervaring in een bakkerij,wel als verkoopster. Graag dus wat feedback/tips.

xxxxxxxx
xxxxxx
xxxxxx

xxxxx
xxxxxx
xxxxx

xxxx,06-02-2011

Betreft: Vacature brood en banket

Geachte heer xxxx,

Graag reageer ik op uw vacature Verkoper brood en banket. De functieomschrijving spreekt mij erg aan, daarom wil ik middels deze brief mijn interesse kenbaar maken.

Allereerst wil ik mezelf aan u voorstellen; Ik ben xxxxxx, 18 jaar. << Staat in je c.v.

Werken bij de bakkerij lijkt me erg leuk,[spatie] vooral het directe contact met de klanten spreekt mij erg aan Waarom spreekt jou dat aan?. [I]Ik vind het erg belangrijk dat ik mezelf verder kan ontwikkelen << Zijn er ontwikkelings mogelijkheden in de bakkerij, wat staat er in de vacature??. Verder vind ik de geur van vers gebakken brood ook altijd lekker niet relevant voor de functie vind ik..

Tijdens de opleiding tot verkoopmedewerker detailhandel heb ik 2 jaar stage gelopen in een kledingzaak. In die periode heb ik geleerd om zelfstandig en in teamverband te werken dus beide is voor mij geen probleem. Daarnaast heb ik ook de nodige ervaring opgedaan met klantencontacten. Is dat alles wat je hebt gedaan? Je hebt vast wel meer gedaan, wat misschien van toepassing is op deze functie?

Ik denk dat de combinatie van mijn ervaring en mijn interesses mij een geschikte kandidaat maken voor deze functie.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven.


Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxx

Bijlage : cv
Zoals je kunt zien heb ik 1 en ander aangegeven in het rood.
Je hebt de opleiding gedaan, dus je weet hoe je iets moet verkopen, probeer in je brief jezelf te verkopen. Laat zien dat je echt interesse hebt.

En als je dit probeert samen te smelten met Vincent zijn feedback, dan heb je denk ik een mooie brief


Succes!
Met citaat reageren