Los bericht bekijken
  #94  
Oud 9 april 2009, 17:01
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard Re: Advies gevraagd over sollicitatiegesprek

i know how you feel....

Wat SAP betreft (of enig ander systeem), dat valt natuurlijk best te leren, en best rap ook. Maar in sommige gevallen is het echt handiger dat degene die komt al weet hoe het systeem in elkaar zit. Kan met korte mogelijkheid tot inwerken oid te maken hebben.

Wat belangrijk is, is dat je je toch weer iedere brief en ieder gesprek weer oplaadt en met goede moed eropaf stapt. ZELFS als de vacature iets minder interessant lijkt.


Troost je, zal ik eens vertellen wat ik gedaan heb? Ik had een aanbod, voor een functie die me wel trok, bij een bedrijf dat me minder trok. Daarnaast zat ik in de procedure voor een andere functie, wat wel ongeveer de ideale baan leek. Daarvoor waren er al 2 afgevallen, ik zat dus in de laatste ronde. En omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om die kans te laten glippen, en de andere partij direct een antwoord wilde hebben, heb ik voor het aanbod bedankt. Vervolgens werd ik niet aangenomen voor de functie die ik wel wilde, hebben zij mij bovendien nog een WEEK lang (!) in onzekerheid gehouden en niet eens een reden gegeven, anders dan dat ze toch de voorkeur aan de andere kandidaat gaven! Hmmmm. Ik heb geen spijt, mijn hart zei me dat ik die eerste baan (van het aanbod) toch liever niet had, onvoldoende uitdaging etc. Maar de manier van handelen van het 2e bedrijf is mij wel tegengevallen. Dus vraag ik me af of ik misschien niet beter af ben om daar ook niet terecht te zijn gekomen??
De echte ideale baan moet simpelweg nog komen